Tuesday, January 6, 2009

'SHOAH' PALESTIN! SHOAH ISLAM!



“SHOAH” dalam bahasa Hebrew (Bahasa rasmi Yahudi) bermakna bencana besar dan kemusnahan besar-besaran.Ia juga digelar sebagai‘Holocaust’ dalam bahasa Inggeris.Semasa Perang Dunia Kedua, Hitler dan parti Nazinya yang begitu benci pada Bangsa Yahudi telah bercadang untuk menghapuskan keturunan Yahudi di Jerman. Penghapusan bangsa Yahudi(etnic cleansing) ini telah dilakukan berperingkat-peringkat oleh Pemimpin Parti Nazi Hitler.Dalam peringkat pertama, semua rakyat keturunan Yahudi telah dimansuhkan kerakyatan dan mereka hak kemanusiaan diabaikan.

Peringkat kedua, menjalankan penangkapan besar-besaran kesemua keturunan yahudi di Jerman dan disumbatkan kedalam kem-kem tahanan yang khas dibinauntuk tujuan ini.Mereka dijadikan sebagai hamba.

Di peringkat ketiga dan akhir, memindahkan tahanan yahudi ke Eropah Timur untuk penghapusan bangsa Yahudi di Jerman secara total, dilakukan dengan pembunuhan beramai-ramai oleh pasukan khas Hitler ‘Einsatzgruppen’. "Holocaust’adalah perkara yang taboo untuk bangsa Yahudi yang telah menyebabkan kesengsaraan yang dasyat dan kematian yang melebihi ratusan ribu.Kesengsaraan bangsa yahudi Jerman pada masa itu telah mendapat simpati dari negara-negara Eropah dan Amerika.Bangsa Yahudi ini juga memang pandai dalam mendapatkan simpati dalam ertikata lain ‘Propaganda’.
Bangsa laknat ini juga pandai manupulasi simpati (propaganda) ini untuk menjayakan rancangannya untuk membina sebuah negara yang terkuat di rantau negara-negara Islam Teluk dengan bermandikan darah para Mujahidin Islam Palestin.Yahudi –Yahudi laknatullah ini juga menggunakan cara Nazi ini untuk menghapuskan Bangsa Palestin dari muka bumi Negara Palestin.



Sejak 10 hari ini (sewaktu menulis) lebih 500 kebanyakan orang awam Palestin telah terkorban dan 2,500 orang lagi tercedera akibat serangan ganas negara Yahudi.Penduduk Gaza kini diancam pula dengan kebuluran,tiada bahan api, kemudahan asas dan ubat-ubatan.1.3 BILLION umat Islam hanya jadi penonton yang simpati seperti penonton kemalangan Jalan Raya menghadapi hanya 7 juta Yahudi dan keluasan Negara Cuma 21,946 km/persegi.Di luar terdapat lebih kurang 7 juta tetapi merekalah memainkan berperanan utama untuk melobi simpati yang amat terpangaruh,menguasai media,system kewangan dan perbankan, hiburan dan perkhidmatan Internet.

Kemegahan negara Yahudi ini memuncak apabila mereka dapat mengalahkan tentera dari Jordan,Mesir dan Syria pada 1967!.Sehingga memaksa negara-negara ini menyetujui plan Damai yang diterajui oleh Amerika(AS).Pemimpin dunia yang jaguh dalam Hak Asasi manusia senyap,Badan dunia seperti UN,NAM,EC,NATO tidak lagi kedengaran.Pemimpin –pemimpin dunia seperti Bush,Obama,Nicol Sarkozy tidak melakukan apa-apa Cuma menyalahkan Hamas!.OIC Cuma badan yang O0! I will see saja.

Negara-negara Islam yang kaya Cuma memperhebatkan lagi pembinaan kapal-kapal mewah,bangunan-bangunan pencakar langit,berebut-rebut membeli harta-saham mewah dan telah menjdi pencacai untuk bos-bo Mat salleh Amerika.SEKALI LAGI ISLAM MERATAP DAN MERAUNG KERANA NEGARA –NEGARA ISLAM CUMA LEMAH DALAM SEGALA-GALANYA!!!!!!

Artikel by mamak penang.

wassalam.

No comments:

Post a Comment